Sunday, April 11, 2010

19. SAMBUNGAN ILLUMANITY

SAMBUNGAN ILLUMANITY

Baiklah. Saya teruskan dengan sambungan fasal Illumanity.

Pada 1829, pertubuhan Illumanity telah bermesyuarat di New York. Di dalam mesyuarat itu, seorang anggota Illumanity berbangsa Inggeris bernama Wright telah member cadangan supaya Illumanity bergabung dengan pertubuhan-pertubuhan subversive yang lain untuk membentuk satu pertubuhan bersifat Internasional yang akan diberi nama ‘KOMUNISME’. Super Power ini akan digunakan untuk membangkitkan peperangan dan revolusi di masa akan datang.

Cadangan tersebut telah diterima dan mereka mengambil keputusan untuk melantik Clinton Roosevelt (Datuk kepada F.D Roosevel), Horace Greely dan Cas Dona untuk mengumpul dana kewangan bagi melaksanakan misi tersebut. Hasil daripada dana tersebut telah digunakan untuk membiayai KARL MARX (anda jangan buat-buat tak kenal malaon ini) dan Engel dalam usaha menyiapkan dua buah buku yang berjudul ‘DAS CAPITAL’ dan ‘THE COMMUNIST MANIFESTO’ di Soho, England, Britain.

Semasa KARL MARX menyusun bukunya yang berjudul THE COMMUNIST MANIFESTO di bawah arahan sebuah badan yang terdiri daripada anggota-anggota Illumanity, dalam masa yang sama satu kali professor yang bernama KARL RITTER (tenaga pengajar di Universiti Frankfurt) telah diarahkan untuk menyusun sebuah buku yang berjudul ANTITHEIS (menentang) di bawah kelolaan sebuah badan lain yang juga dianggotai oleh anggota-anggota Illumanity.

Tujuannya adalah untuk membangkitkan suatu perselisihan faham antara dua ideology bagi memulakan tindakan memecah-belahkan umat manusia kepada beberapa kem yang saling bertentangan. Kelak mereka ini dapat dilengkapkan dengan alat senjata dan dihasut supaya saling bermusuhan sehingga akhirnya mereka saling berperang sesama sendiri serta memusnahkan diri sendiri, institusi-institusi kerajaan dan agama.

Pada tahun 1840, QUISAPPI MAZZINI, pemimpin revolusi Itali telah dilantik sebagai Pengarah (jawatan tersebut disandang olehnya sehingga dia K.O pada tahun 1872) untuk mengendalikan program revolusi seluruh dunia. Dalam masa yang sama, JENERAL ALBERT PIKE telah dibawa masuk ke dalam pertubuhan Illumanity oleh MAZZINI kerana dia (ALBERT PIKE) didapati tidak berpuas hati dengan Presiden JEFFERSON DAVIS yang mengarahkan beliau supaya membubarkan askar pembantunya yang terdiri daripada orang-orang India dengan alasan bahawa beliau melakukan pembunuhan-pembunuhan bertopengkan peperangan yang menyebabkan beliau menyertai pertubuhan Illumanity dan diberi jawatan sebagai KETUA IMAM KUIL IBLIS!

Pada tahun 1859 sehingga 1871, beliau telah ditugaskan oleh MAZZINI untuk menyusun suatu rancangan ‘Kertas Biru’ bagi TIGA PEPERANGAN DUNIA dan tiga pemberontakan (Revolusi) besar. Pada anggaran mereka, tindakan ini akan memajukan muslihat komplot ini ke peringkat terakhir dalam abad ke-20. Beliau menjalankan kerja-kerja tersebut di dalam sebuah bangunan yang telah dibina di Little Rock, Arkansas pada tahun 1840.

Apabila kegiatan mereka dicurigai oleh pihak antarabangsa disebabkan oleh kegiatan revolusi yang giat berlaku di Eropah hasil daripada perancangan mereka, maka ALBERT PIKE telah mengatur dan menyusun ‘The New and Reformed Paladian Rite’. Beliau juga menubuhkan tiga buah majlis tertinggi yang bertempat di Scharleston, Rome dan Berlin. MAZZINI seterusnya telah mencadangkan kepada ALBERT PIKE untuk menubuhkan 23 majlis rendah di tempat-tempat penting di seluruh dunia. Majlis ini masih lagi berfungsi sampai hari ini.

Bagi membolehkan ALBERT PIKE menghubungi majlis-majlis ini di seluruh dunia, pakar-pakar sains di dalam pertubuhan ini telah mencipta sejenis alat berupa WIRELESS untuk kemudahan beliau menghubungi ketua-ketua majlis di seluruh dunia. Beberapa tahun kemudian, WIRELESS telah diperkenalkan oleh MARCONI setelah pihak intelligent mengesyaki ada sesuatu yang tidak kena dengan kekacauan di seluruh dunia. Hasil dari itu, WIRELESS telah diperkenal kepada umum.

Rancangan kertas biru yang diatur oleh ALBERT PIKE adalah simple tapi berkesan. Rancangan tersebut mengkehendaki fahaman-fahaman KOMUNISME, NAZISME, DEMOKRATISME dan pergerakan-pergerakan internasional yang lain diatur serta disusun untuk diperalatkan bagi membangkitkan peperangan-peperangan di dunia dan tiga REVOLUSI besar dunia!

Dua revolusi besar dunia telah berlaku menepati sasaran dengan apa yang mereka rancangkan. Hanya satu REVOLUSI besar (PERANG DUNIA KE-3) yang belum berlaku yang dijangka akan berlaku diantara negara Islam dan Kuasa Barat! (Allahuakbar!) Revolusi besar ini akan membinasakan negara dan umat manusia…Wallahua’lam.

Pada tahun 1872, MAZZINI telah K.O dan tempatnya telah digantikan oleh seorang revolusioner baru berbangsa Itali bernama ADRIANO LAMUNI. Kehadiran ADRIANO, jawatan ini (Pengarah Revolusi Dunia) digantikan oleh LENIN dan TROTSKY. Semua kerja-kerja yang dijalankan oleh mereka ditaja khas oleh Bank Antarabangsa di Britain, Perancis dan Jerman. Kebanyakan bank ini telah membiayai kos dalam mana-mana peperangan atau pemberontakan yang bangkit sejak tahun 1776.

MATLAMAT ILLUMANITY

1. Menghapuskan semua kerajaan kebangsaan yang berpelembagaan.

2. Menghapuskan system warisan harta pusaka.

3. Menghapuskan pemilikan harta sebagai hak persendirian.

4. Menghapuskan semangat cintakan tanahair.

5. Menghapuskan rumahtangga sebagai hak perseorangan dan kehidupan berkeluarga kerana ia merupakan bibit-bibit awal tamadun terbentuk.

6. Menghapuskan semua agama yang sedia ada di dunia supaya umat manusia dapat dipaksa menganut ideology internasional.

Seorang agentur Illumanity pernah berkata:

“Di bawah pengaruh kita, perlaksanaan undang-undang Goyim akan dikurangkan ke peringkat yang paling minima. Prestij undang-undang itu telah diletupkan dengan penafsiran-penafsiran yang liberal yang dimasukkan ke dalam daerah ini. Dalam perkara-perkara penting yang asasi, hakim-hakim akan membuat keputusan menurut garis-garis yang kita rangka untuk mentadbir golongan Goyim. Tanpa syak lagi, menerusi mereka yang menjadi alat kita meskipun kita tidak kelihatan mempunyai pandangan yang sama dengan mereka, akan menatijahkan hasil bahawa golongan yang menduduki kerusi-kerusi senator dan pentadbir-pentadbir di peringkat tinggi pun akan menerima nasihat kita.”



(Anda nampak apa yang telah berlaku sebenarnya? Kenapa kita tidak didedahkan tentang ini semasa belajar di sekolah? Padahal, sejarah yang sebegini perlu kita tahu untuk membentuk satu masyarakat yang sentiasa berhati-hati dengan kuasa luar. Dunia kini telah dibanjiri dengan debu-debu kapitalis yang kian menutupi segenap pelosok tempat. Anda culas jika mengatakan ianya tidak. Terbukti sudah permainan revolusi ini telah dirancang oleh Illumanity yang merupakan salah satu cabang Gerakan Freemasonry dengan ideology mahukan kekucar-kaciran. Mereka akan menggunakan tipu daya berat mahupun halus untuk mencipta suatu masalah yang akhirnya membawa kepada peperangan. Lalu, mereka juga akan bertindak sebagai hero pada akhirnya lantas masyarakat akan memandang tinggi dan penuh hormat pada mereka. Apabila suatu tempoh berlalu, masyarakat akan kembali merenung apakah itu kebenaran yang telah dinukilkan. Pada masa itu, sudah terlambat, kerana jentera-jentera Yahudi telah pun mencengkam kuat setiap genap pentadbiran sesebuah tempat. Begini perihalnya,

Mereka datang dengan cara baik, mereka datang dengan membawa pakej yang mempamerkan keamanan dan kemanusiaan. Sebagai masyarakat yang cintakan keamanan biasanya akan menerima mereka ini dengan mudah. Lalu mereka menawarkan pakej, solusi, dan pelbagai nasihat terutamanya dalam bidang pembangunan. Maka, adalah wajib bagi sesebuah pentadbiran negara inginkan pembangunan di dalam negara mereka. Maka perjanjian dimeterai dan projek pembangunan dilaksanakan dengan begitu pesat sekali. Tanah-tanah kampong dan tanah-tanah tanaman diratakan dan didirikan bangunan dengan banyaknya sekali kononnya ini agenda pembangunan untuk masyarakat. Baik, sebagai manusia yang normal, kita memerlukan makanan untuk hidup. Maka, apa jadi sekiranya tanah-tanah yang seharusnya digunakan untuk menanam tumbuhan makanan diratakan dan didirikan bangunan? Sudah tentu, aktiviti tanaman tidak dapat dijalankan betul? Baiklah, apa pula akan terjadi sekiranya tiba-tiba huru-hara terjadi atau sesebuah negara itu diserang atau dikenakan sekatan ekonomi untuk sesuatu hal yang kita tidak boleh jangka? Ekonomi sudah pasti jatuh dan MAKANAN kita tiada!

Cuba fikirkan bagaimana pula kita mahu hidup sedangkan MAKANAN tiada, yang ada hanyalah bangunan, stadium, masjid yang besar, jalan-jalan yang terbentang luas, dan pelbagai lagi yang berasaskan batu dan besi? Adakah kita gila mahu makan itu semua? Jadi kita wajib IMPORT makanan dari luar. Siapa pula pembekal? Dalam konsep KAPITALIS, mereka inilah memegang kuasa besar dalam apa jua sektor, termasuk barangan MAKANAN. Lihat. Ini antara keburukan paling besar yang kita tidak Nampak sedangkan ianya telah berlaku dan terus berlaku. Tidak hairanlah di dalam Al-Quran ada mengatakan Ad Dajjal nanti akan menguasai MAKANAN. Jika umat manusia mahukan MAKANAN, maka seharusnya mengikuti telunjuk Ad Dajjal ini. Untuk pengetahuan, Dajjal bukanlah seperti yang kita selalu dengar masa kecil iaitu Dajjal adalah berupa saekor raksasa bermata satu. Tidak benar sama sekali! Ini juga antara dakyah yang telah dipesongkan oleh Freemason, kerana mereka ini cukup bijak hinggakan mereka mengkaji Al-Quran!

Dajjal adalah tetap seperti manusia yang bermata satu itu bukanlah bermaksud dia itu memiliki mata satu di tengah-tengah dahi. Berkemungkinan bermata satu itu adalah buta sebelah matanya. Dajjal ini akan disayangi dan dicintai atas sikap-sikapnya hinggakan orang yang beriman melihatnya pun mampu untuk mengikuti setiap telunjuknya. Fitnah ini adalah fitnah paling dasyat akan berlaku satu masa nanti. Hinggakan ada manusia akan berangan-angan untuk berjumpa dengannya disebabkan khabar dan fitnah yang didengari. Sebab itu, Nabi Allah Muhammad telah berpesan agar kita menjauhi Dajjal sejauh-jauhnya supaya keimanan kita yang rapuh ini tidak menjadi berbelah bahagi sementara menunggu Al-Masih Isa As turun memerangi Dajjal. Wallahu’alam…

Berbalik kepada isu utama tadi, saya bawa anda ke belakang sebelum Malaysia mencapai kemerdekaan. Di mana kita dijajah oleh pelbagai kuasa iaitu Portugal, Perancis dan Britain. Lihat bagaimana Britain mencukong sumber-sumber emas milik kita dan dibawa ke negara mereka. Sedangkan emas milik Tanah Melayu ini amat banyak sudah cukup untuk buat kita setara negara Brunei pada masa sekarang mahupun Britain itu sendiri. Anda lihat sahaja nilai emas sekarang. Kerana logam ini telah difirman oleh Allah SWT di dalam Al-Quran bahawa ianya bernilai sampai ke akhir zaman.

Baik. Sesudah British kenyang dek hasil bumi ini mereka juga menyuntik pelbagai propaganda agar mewujudkan suatu keadaan dipanggil huru-hara, penentangan, dan pelbagai lagi unsur-unsur berkaitan. Pada masa yang sama mereka juga sedang menerima penentangan daripada Jepun. Lalu pelbagai kisah dan tragedi berlaku di tanah kita ini dan sesudah Jepun di Hiroshimakan dengan atom (Ini juga akan dikupas kemudian) maka penentangan Jepun terhadap British gagal. Pada masa yang sama juga wujud PKM (Parti Komunis Malaya) yang turut menentang di bumi inilah Malaysia yang sekarang ini. Akhirnya kita menuntut kemerdekaan dengan satu delegasi ke London dan akhirnya Malaysia mengecapi kemerdekaan. Anda rasa kita benar-benar merdeka? Jangan Tanya diri anda dahulu sebaliknya anda lihat sekeliling anda. Apa yang berlaku sehingga kini? Berapa banyak kroni-kroni British di negara ini? Mereka tidak lagi mencukong emas. Kini mereka sedang mencukong apa yang lebih penting dari emas. Ini adalah TANAH. Cuba anda fikirkan bagaimana kita mengecapi kemerdekaan? dan cuba pula anda fikirkan bagaimana pula Palestin ingin mengecapi kemerdekaan? Mengapa HAMAS ditubuhkan? Mengapa Palestin tidak sahaja berunding sama seperti apa yang kita lakukan? Mengapa? Anda tentu akan mengatakan situasi kedua-dua ini berbeza. Ya berbeza kerana pendirian manusia HAMAS berbeza dengan pendirian manusia Malaysia. Apakah pendirian tersebut?

Fikrah kita sama. Mungkin anda mempunyai jawapan yang lebih tepat!Saya serahkan pada anda untuk memikirkannya..

bersambung…

Topik seterusnya – SEJARAH KELUARGA ROTHSCHILD (ini pun penting untuk diambil tahu)

6 comments:

  1. wah...ko ni pengkaji bende2 haram ni ke??cuba ko check...ntah2 ada nama mahathir.. ahahahaha

    ReplyDelete
  2. salam ziarah, salam perkenalan dan salam perjuangan...
    bagus2 banyak maklumat berguna, teruskan perjuangan :)

    ReplyDelete
  3. sebab tu masa perundingan tutut merdeka kononnya ramai boikot.. kerana merdeka dari segi nama tapi telunjuk yang kita ikut masih mereka

    ReplyDelete
  4. saya amat menghargai kajian saudara,tapi kot2 saudara terlupa satu perkara yang mudah..diatas arrow tu seharusnya ada lambang MATA tuhan yahudi LUCIFER@ mata lebam..dan semua agensi2 memutarbelitkan info dengan menggunakan lambang MATA..maka jika anda menggunakan lambang mata ini anda akan di bantu dan dibiayai dari segala sumber..politik,kewangan juga laluan2 tertentu secara sulit mahupun terang terangan skrg ini.JABELU.JABELO.JABELOM..ini ayat antara sumpah setia penjaga makam king solomon..al juburi mungkin hafal ayat nihh..

    ReplyDelete
  5. X silap aku najib kite freemason gak

    ReplyDelete
  6. Hamba nak tanya apa senjata paling ampuh melawan freemason ini yg menguasai dunia dgn segala macam penipuan malah mencipta agama2 di dunia supaya dpt kekal berkuasa? Hamba akan melawan mereka dgn ilmu pengetahuan yg akan membuka mata manusia dan berjuang di jalan tuhan. http://mahadaya-asalama.blogspot.com

    ReplyDelete