Thursday, September 17, 2009

aku Orang baru

Salam untuk semua.

Aku dahulukan penghulu isian blog ini dengan 3 perkara kenapa aku mengorak langkah:

1. Aku ORANG BARU baru yang bergelumang dengan semangat penuh penentangan dan seketika merasai jijik dengan keadaan dari pelbagai sudut.

2. Aku ORANG BARU yang ingin mencari kebenaran di dunia lalu mungkin berpeluang jadikan bukti demi menebus syurga kelak.

Dan aku ORANG BARU tertarik berkongsi, bercerita, berdebat dan apa sahaja asalkan kebenaran adalah pokok kepada sesuatu isu. Jika engkau mampu, aku juga mampu. Marilah kami mulakan..

Sekian

Pembenci Pura-Pura

2 comments:

  1. Salam,

    Teringat den filem "The New Guy" yang watak utamanya telah berjaya membawa perubahan yang lebih baik di sekolah barunya. Harapnya anda sebagai Orang Baru juga begitu. Selamat Hari Raya!

    ReplyDelete
  2. Ahlan Wasahlan Saudara SeIslam..
    Selamat Hari Raya juga untuk kamu.
    Jangan lupa juga puasa enam di bulan Syawal ini.

    ReplyDelete