Sunday, April 11, 2010

14. CABANG PERTUBUHAN FREEMASONRY

Bagi mengaburi masyarakat tentang pergerakan pertubuhan ini, mereka telah menubuhkan pelbagai bentuk pertubuhan kemanusiaan bersifat kebajikan. Antaranya ialah:

1. Pertubuhan Iluminaty (cahaya)

2. Pertubuhan B’nai B’rith / Independent Order of B’nai B’rith (I.O.B.B)

3. Pertubuhan Bahaiyah

4. Pertubuhan Kesaksian Yehova / Yahoo

5. Kelab Rotary Antarabangsa (1905) – Ini sudah ada di Malaysia. Wajib siasat!

6. Pertubuhan Persatuan dan Kemajuan (1909)

7. Kelab Lions (1917) – Ini pun telah lama berada di Malaysia. Wajib siasat!

8. Pertubuhan Yoga – Ini pun sudah berada di Malaysia. Wajib siasat!

Semua pertubuhan dan kelab-kelab di atas merupakan cawangan pergerakan Freemasonry. Manakala anggota-anggota yang terlibat di dalam pertubuhan dank kelab tersebut mempunyai kaitan secara langsung dengan Gerakan Freemasonry. Seterusnya, dengan bantuan buku yang saya ada dan sedikit research di Google Image, Group akan cuba menerangkan tentang pertubuhan dan kelab yang amat MERBAHAYA kepada umat Islam iaitu Pertubuhan Iluminaty, Bahaiyah, Rotary dan Lions secara terperinci di dalam artikel seterusnya agar kita semua sentiasa berhati-hati dan berwaspada dengan tipu daya mereka yang begitu halus ini.

(Kepada sesiapa yang telah mempunyai buku ini, anda masih mempunyai tanggungjawab yang sama untuk menyebarkan propaganda-propaganda tersebut bagi menyedarkan umat Islam yang semakin hari semakin lalai ini. Adalah dimaklumkan bahawa, selain kaedah pembacaan buku sahaja tidak mencukupi. Anda perlu rajin menggunakan kemudahan Internet yang moden ini demi mencari lebih maklumat yang berkaitan kerana ianya sangat pantas. Saya mungkin mempunyai pengetahuan ini seorang jika saya membeli dan simpan di almari buku saya. Akan tetapi, ilmu yang berada di dalam kepala tidak akan bermanfaat tanpa disebarkan kepada orang ramai tambah-tambah lagi ilmu yang baik sebegini. Anda tidak perlu risau tentang ketepatan maklumat yang saya berikan ini kerana kesemuanya saya ambil terus dari beberapa buku dan juga melalui Internet. Ketepatan intisari buku adalah lebih jitu daripada ketepatan intisari di dalam Internet seperti Google amnya. Namun, ketepatan gambar di Internet lebih meluas daripada buku kerana ianya dikemaskini setiap masa. Internet merupakan medium terpantas dalam berkongsi maklumat. Sama-sama kita mencari kebenaran. Semoga Allah memberkati usaha kita semua..InsyAllah..)

No comments:

Post a Comment